Niezbędny plik ADV pobierz z zasobów Moddb.com

System umożliwia wybór spośród następujących typów postaci:

* krasnolud wojownik
* człowiek rycerz
* człowiek czarodziejka
* wiedźmin

Po dokonaniu wyboru masz możliwość stworzenia własnego szablonu postaci, bądź skorzystania z jednego z istniejących, poczynając od krasnoluda berserkera, aż do czarodziejki specjalizującej się w magii ognia. W każdym szablonie można znaleźć odpowiednią broń oraz ekwipunek, a także pewną umiejętność specjalną, zależnie od typu postaci:

  • krasnolud wojownik posiada topór oraz umiejętność rzucenia znaku Aard, aby powalać swoich przeciwników. Jest ciężkozbrojnym.
  • człowiek rycerz posiada młot bojowy oraz umiejętność rzucenia znaku Quen, aby bronić się gdy walczy z większą liczbą przeciwników. Również jest ciężkozbrojnym.
  • człowiek czarodziejka posiada sztylet oraz umiejętność przywołania zwierzęcia, które będzie ją ochraniać. Nie nosi żadnej zbroi, ale jej czary są dosyć potężne. Gracz prowadzący czarodziejkę może używać specjalnych klawiszy sterujących:
    • 6 - aby przywołać zwierzę, a gdy zostało już przywołane - by zaatakowało przeciwnika,
    • 7 - aby przyprowadzić zwierzę do postaci,
    • 8 - aby odwołać zwierzę.
  • wiedźmin posiada stalowy i srebrny miecz, a także standardowe wiedźmińskie umiejętności. Nosi lekki pancerz.

Po utworzeniu postaci udaj się przez drzwi na arenę, gdzie spotkasz nieograniczoną liczbę odradzających się przeciwników. Możesz na nich testować swoją postać. Ich doświadczenie jest poziomowane: na początku są to łatwi przeciwnicy, a wraz z kolejnymi odrodzeniami stają się coraz trudniejsi do pokonania.

System ten można oczywiście odpowiednio modyfikować dla potrzeb swojego modułu.

Więcej z Fandomu