FANDOM

W celu wstawienia obiektu do lokacji skorzystamy z czwartej ikony paska narzędzi.

Objloc1.jpg

Aby wybrać konkretny obiekt należy kliknąć na czarny trójkąt widoczny po prawej stronie tej ikony. Z listy wybieramy interesujący nas przedmiot. Jeśli potrzebne nam obiekty nie są uwzględnione na tej skróconej liście, klikamy przycisk "Select New Placeable template" i wybieramy plik, który zawiera interesujący nas obiekt.

Objloc2.jpg

Wybrany przedmiot powinien teraz pojawić się obok kursora. Wybierz miejsce na lokalizację i ustaw go w danym miejscu klikając lewym przyciskiem myszy. Teraz, jeśli chcesz, możesz ustawić inne obiekty. Jeżeli nie podobają Ci się bieżące ustawienia, zawsze możesz przenieść / obrócić obiekt (odpowiednio drugi i trzeci przycisk na pasku narzędzi)

Objloc3.jpg

Gdy klikniemy na pierwszy z nich (Przenieś) i na obiekt w miejscu, które zostało wybrane, trzy kolorowe linie pojawią się przy obiekcie.

Objloc4.jpg

Możesz przesuwać obiekt wzdłuż osi klikając na niej i przytrzymując lewy przycisk myszy, przesuwając kursor po ekranie. Obiekt będzie przesuwał się tylko po tej, jednej osi.

Następna ikona (Obróć) używana jest do obracania obiektu. Kiedy wybierzesz tą ikonę i obiekt na którym ma być wykonana akcja, trzy prostopadłe do siebie kręgi pojawią się na ekranie.

Objloc5.jpg

Możesz obracać obiekt klikając i przytrzymując lewy przycisk gryzonia na obiekcie. Ustawienie obiektu w innych miejscach jest prawie identyczne jak w tym przypadku. Tylko ustawienie wyzwalacza jest bardziej skomplikowane (opisane osobno).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki