FANDOM

Przyszedł czas, aby w końcu uruchomić nasz moduł i zobaczyć jak działa. Jedną z lepszych funkcji edytora D'jinni jest możliwość uruchomienia gry z poziomu edytora. Chyba nie muszę pisać ile czasu zaoszczędzamy, szczególnie wtedy, gdy musimy często uruchamiać grę. Do tego edytor D'Jinni został wyposażony w dużo użytecznych narzędzi przeznaczonych do testowania gry, ale o tym za chwilę.

Teraz uruchamiamy nasz moduł. W tym celu z menu Game wybieramy Play:

R&TG029.png

Możemy też po prostu nacisnąć klawisz F5. Jeżeli chcemy uruchomić moduł w trybie pełnoekranowym, a nie w oknie edytora, to przed uruchomieniem z menu Game wybieramy Fullscreen:

R&TG030.png

Dopiero wtedy uruchamiamy moduł. W chwili obecnej uruchomianie modułu w trybie pełnoekranowym nie jest potrzebne. Zresztą już po jego uruchomieniu możemy przełączać między trybem okienkowym, a pełnoekranowym poprzez naciśnięcie klawiszy ALT + ENTER.

Po uruchomieniu modułu pojawi się standardowe menu gry Wiedźmin:

R&TG031.png

Aby uruchomić nasz moduł wybieramy Nowa gra -> Wybierz tryb gry:

R&TG032.png

Na wyświetlonej liście dostępnych modułów klikamy w nazwę naszego modułu, czyli „Nasza nowa przygoda” i klikamy w przycisk Wczytaj przygodę:

R&TG033.png

Potem wybieramy poziom trudności:

R&TG034.png

a na koniec sposób sterowania. Przy pracy z edytorem jest zalecany wybór sterowania za pomocą samej myszki:

R&TG035.png

Dzięki temu będziemy mogli operować w menu edytora, a także w samej grze. Jest to bardzo użyteczne. Oczywiście już podczas gry można wybrać sposób sterowania za pomocą klawiszy F1, F2 i F3.

Naszym oczom powinien ukazać się stworzony moduł no i oczywiście Geralt:

R&TG036.png

Pozostało już tylko przetestowanie naszego modułu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki