FANDOM

Wchodzimy w: File -> New -> Template -> Shop (pokazane na obrazku).

Smth1

W rezulatacie otworzy się nowe okno - new shop template - po prawej strone ekranu.

Smth2

Najważniejszymi opcjami tutaj są:

- On open store - gdzie wpisujesz "swords_upgrades",

- On Item Sold - gdzie wpisujesz "swords_u_onsold".

Możesz także wypełnić pola Name i Comment. NIe mają one żadnego znaczenia w grze, ale łatwiej jest zobaczyć co jest celem tego pliku. Możesz też dodawać elementy tutaj jak w przypadku sklepu. Musisz pamiętać, aby pozostawić trochę miejsca do kucia broni. Następnie, zapisz plik na dysku:

Smth3

Wpisz nazwę pliku i kliknij zapisz. Teraz musisz połączyć plik kuźni z swoją postacią (character template).

Smth4

Znajdź opcję Sklep (Store) w pliku swojej postaci (character template). Wpisz nazwę pliku swojej kuźni w prawym okienku lub kliknij ikonkę po prawej stronie i wybierz plik swojej kuźni z listy.

_________________________________________________________________________________________

Wskazówka: Domyślnie jest to plik oznaczony sword_upgrades, który powinien działać perfekcyjnie.

Następną rzeczą jest dodanie opcji Kowal do dialogu danej postaci.

Smth5

Kliknij linię dialogu, który doprowadzi do opcji Kowal lewym przyciskiem myszy (Przykład zaznaczony na szaro na obrazku). Następnie wybierz zakładkę "Properties" w górnym prawym rogu i wybierz opcję "Gameplay" ze zwijanej listy w "Conv Type" (Zaznaczone na zdjęciu na niebiesko).

Smth6

Ikona zmieni się oraz zostaną dodane nowe opcje w oknie Properties. Ustaw "Sword Upgrade" jako "Action Type".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki